Stinger oferowany jest z pięcioma łożyskami kulkowymi plus
jednym oporowym, dwoma grafitowymi szpulami w komplecie,
systemem antysplątaniowycm, hamulcem umieszczonym w górnej
części korpusu, precyzyjnie dopasowanym mechanizmem
wewnętrznym. Jedną z zalet Stingera jest jego niewielka waga
Kod |
Wielkość |
Łożyska |
Przełożenie |
Waga |
Pojemność szpuli |
KM-1003240 |
40 |
3+1 |
5,5:1 |
329g |
0,30/180 - 0,35/120 - 0,40/100 |
KM-1003250 |
50 |
3+1 |
5,5:1 |
344g |
0,35/180 - 0,40/140 - 0,50/100 |
KM-1003260 |
60 |
3+1 |
5,5:1 |
374g |
0,40/220 - 0,50/140 - 0,60/100 |
Kod |
Wielkość |
Łożyska |
Przełożenie |
Waga |
Pojemność szpuli |
KM-1003240 |
40 |
3+1 |
5,5:1 |
329g |
0,30/180 - 0,35/120 - 0,40/100 |
KM-1003250 |
50 |
3+1 |
5,5:1 |
344g |
0,35/180 - 0,40/140 - 0,50/100 |
KM-1003260 |
60 |
3+1 |
5,5:1 |
374g |
0,40/220 - 0,50/140 - 0,60/100 |