Stinger oferowany jest z pięcioma łożyskami kulkowymi plus
jednym oporowym, dwoma grafitowymi szpulami w komplecie,
systemem antysplątaniowycm, hamulcem umieszczonym w górnej
części korpusu, precyzyjnie dopasowanym mechanizmem
wewnętrznym. Jedną z zalet Stingera jest jego niewielka waga
Kod | Wielkość | Łożyska | Przełożenie | Waga | Pojemność szpuli |
KM-1003240 | 40 | 3+1 | 5,5:1 | 329g | 0,30/180 - 0,35/120 - 0,40/100 |
KM-1003250 | 50 | 3+1 | 5,5:1 | 344g | 0,35/180 - 0,40/140 - 0,50/100 |
KM-1003260 | 60 | 3+1 | 5,5:1 | 374g | 0,40/220 - 0,50/140 - 0,60/100 |
Kod | Wielkość | Łożyska | Przełożenie | Waga | Pojemność szpuli |
KM-1003240 | 40 | 3+1 | 5,5:1 | 329g | 0,30/180 - 0,35/120 - 0,40/100 |
KM-1003250 | 50 | 3+1 | 5,5:1 | 344g | 0,35/180 - 0,40/140 - 0,50/100 |
KM-1003260 | 60 | 3+1 | 5,5:1 | 374g | 0,40/220 - 0,50/140 - 0,60/100 |